Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een ned.motor kopen van iemand die nu in engeland is.hij wil hem via spar-comp verzenden. betaling gaat via hen.heeft iemand hier ervaring mee?

ik ontvang de motor op zicht nadat zij mijn betaling ontvangen hebben. bij goedkeuring betalen ze de afzender, zoniet krijg ik mijn geld terug en betaald afzeder verdere kosten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Bekende oplichtersmethode. NIET doen. Geld krijg je niet terug, motor zie je nooit en van dat "persoon" in Engeland hoor je nooit meer wat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee niet intrappen.Ik heb dit gehad met de verkoop van mijn auto en de "koper" heeft mij een check toegestuurd en zodra ik die ge-int had zou een transporteur mijn auto komen ophalen.
Ik ben naar de bank gegaan en de check bleek niet gedekt te zijn.Ik kreeg het geld wel maar zou na 4 dagen weer van rekening worden gehaald omdat hij niet gedekt was.
Inmiddels zou mijn auto dan al opgehaald zijn dus ik ben niet verder in zee gegaan met deze oplichter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
absoluut niet doen,het zijn vermoedelijk nigeriaanse criminelen die gefingeerde site`s hebben
kijk op opgelicht onder nigeriaanse oplichting
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben hetzelfde met een NL caravan die ook vanuit UK moet komen via SPAR-comp. Twijfelen erg. Advertentie via Marktplaats maar die was na een paar dagen ook weer weg. Kunnen geen enkele informatie vinden van mensen die ervaring hebben met dit bedrijf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nooit doen, ik heb het een keer met een trike geprobeerd, maar net op tijd werd ik wakker.
het zijn gore oplichters praktijken, het klinkt mooi, maar als je nuchter nadenkt, klopt het van geen kant.
en ga je moeilijke vragen mailen naar ze, hoor je al snel niets meer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding