Nee, alleen met een keurmerk,Het keurmerk bestaat uit een cirkel waarin de hoofdletter E staat. Achter de E staat een getal dat aangeeft in welk land de helm van een Europese ECE-goedkeuring is voorzien. Dit getal kan variëren van 1 t/m 20, waarbij het cijfer 4 voor Nederland staat. De keuringseisen, vastgelegd in de ECE, worden steeds weer herzien. De recentste is de ECE 04, maar de ECE 03 kom je ook nog tegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee, dat mag niet. Hij voldoet niet aan de eisen die aan een motorhelm gesteld worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze moet aan de wettelijke eisen van een motorhelm voldoen. Een brommerhelm heeft andere eisen dan een motorhelm en zo zal dit met een legerhelm ook het geval zijn. Het heeft een andere functie, dus andere eisen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed zo, gewoon doorgaan... +1 LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) Zolang we beide maar weten dat we sportief bezig zijn toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies... en dan moet je weten dat XiniX en Dava in het zelfde huis wonen en elkaar dus de hoogte in kunnen drukken, omdat we partners zijn, maar dat doen we niet... Omdat het niet om de punten gaat... Zo wil ik niet de leiding krijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weet ik en aan die mogelijkheid heb ik geen moment getwijfeld.
Je mag alleen een goedgekeurde helm dragen.
Voor Nederland zijn dat helmen met een goedkeuring voor de Europese norm ECE 22-03 (of 04/05).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen dat is verboden om dat het geen gekeurde helm is