wat weegt een gemiddeld motorpak

Het hang natuurlijk ook van de maat af,maar zeg maar maat 54.Ik wil mijn pak mee op vakantie nemen,maar het mag niet te zwaar worden.
Wat zou het pak ca wegen?

Toegevoegd na 2 minuten:
het is een leren pak

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (3)

Mijn vader is motorrijder en zegt +- 10 kil.
12 jaar geleden
Het hangt er toch van af wat voor materiaal het pak is.
En of het inclusief laarzen is.

Heb je een (personen)weegschaal?

Of ken je iemand met een weegschaal?

Dan ga je daar op staan met het pak aan
en daarna nog een keer zonder pak aan.
Het verschil is het gewicht van het pak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jc54
12 jaar geleden
Je hoeft het pak niet aan te trekken, gewoon in je hand houden met wegen werkt ook goed.
vandaag op de heenweg 8 kilo, op de terugweg 11. maar daar komen je laarzen ( 2 kilo) en je helm ( 1 1/2 kilo en fors formaat ) ook nog bij! je handschoenen vergeet ik voor het gemak even want die prop je in je helm of laarzen....