hoe krijg ik het makkelijkst de voering terug in motorhandschoenen ?

de voering zit vast aan de handschoen maar omdat de vingers niet passen is deze er uit gehaald en nu wil ik deze er opnieuw ordentelijk in krijgen.

hellep

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Gebruik de achterkant van een schroevendraaier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die voering er weer in krijgen gaat natuurlijk het makkelijkste met een hand, maar als ik het goed begrijp passen jouw vingers er niet in. Dan kun je twee dingen proberen: zoek iemand die kleinere handen en vingers heeft dan jij hebt of ga in de weer met een potlood of pollepel.