nee, dat mag niet, er zijn dus geen bepaalde voorwaarden waaronder het wel mag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee natuurlijk niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee want dan ben je niet verzekerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms mag het wel, bijvoorbeeld tijdens koninginnedag. Op bepaalde plekken is er met de gemeente afgesproken dat er onder begeleiding van politie gereden mag worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen in beginsel niet, je bent dan niet verzekerd . Ga je echter met een koninginnedag of met carnaval meerijden mag dat wel, mits je jezelf aanmeld bij de organisatie. Men heeft dan een collectieve verzekering voor de dag of voor de optocht. Maar informeer / meld je jezelf wel bij de organisatie van de optocht .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas. Kentekenplaat is verplicht.