Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij mij op de zaak hebben we zin,s kort het nationale fietsplan(nfp)vraag me af of dat echt voordelig is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
613

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op dit moment is een fietsenplan nog gunstig voor de werknemer, maar dat zal snel afgelopen zijn: per 1-1-2011 is er een nieuwe wetgeving van kracht waarbij de fietsenregeling (fiets van de baas die je mag houden als je voldoende dagen per week op de fiets naar de zaak komt) gaat vallen onder een belast stelsel. Die regeling gaat, zoals gezegd, in per 1-1-2011 maar heeft een overgangsperiode tot 2013, zodat je in tot die tijd nog kunt genieten van die fietsenregeling.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb er veel profijt van.
Ik meen dat ik verplicht ben om voor 80% met de fiets naar het werk te komen. Maar ik fiets alle dagen.
De fiets werd tot een x bedrag werd door werkgever betaald.
Daar mocht bijvoorbeeld ook een fietstas, verzekering en regenpak bij ingerekend worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er ook heel veel profijt van.En ik probeer eigenlijk steeds de fiets om de drie jaar in te ruilen .Want ik ben dan iets meer kwijt maar hij is dan weer nieuw en verzekerd voor diefstal voor drie jaar.En eerlijk gezegd merk ik heel weinig van het aflossen omdat alles via je bruto loon gaat.Ik ben er erg blij mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding