Waarmee kan ik een achternaaf van mijn oma-fiets smeren? Dank!

Sinds een paar dagen piept mijn achterwiel bij het trappen. Meerdere fietsenmakers zeiden dat het door de achternaaf komt. Het spuiten met WD-40 heeft niet geholpen.

6 jaar geleden
in: Fietsen

Antwoorden (1)

Om de achternaaf van je oma-fiets te smeren, heb je een speciale fietsolie nodig. Koop een fietsolie die geschikt is voor je type fiets en smeer de achternaaf volgens de instructies op de verpakking.
Bronnen:
een maand geleden