waar kan ik de sticker van "weer (of nog) een auto minder in het verkeer" verkrijgen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of je maakt er zelf een. Gewoon een plaatje tekenen, en dan met stevig plakband opplakken. Heb je tevens op fabrieksproductie bespaard ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan heb ik er wel nog een afbeelding/modelleke van nodig, of niet soms ?
toch had ik ook reeds aan deze mogelijkheid gedacht,
daar deze actie niet meer voorradig blijkt te zijn bij "Testaankoop"
waarom gaf je geen antwoord ipv een reactie, dan kon ik je nog wat extra belonen...

Het beste antwoord

Ik denk dat het geen sticker is, maar een plaatje om aan de fiets te hangen. Die kan je krijgen op de boekenbeurs in Antwerpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb contact genomen met deze q"boekenbeurs" en zij weten daar van niks !!!!!, toch goed geprobeerd,