Waar kan ik chip en frame nummer op de fiets opzoeken?

Ik heb een fiets en nu wil ik graag de chip en frame nummer opzoeken maar waar zit het chipnummer? Frame nummer heb ik al gevonden.
Het is een fiets van 2010.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Fietsen
10.8K

Antwoorden (1)

Als je je fiets op de kop zet zit het frame nummer in het midden tussen de trappers op het brede stuk ijzer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor verdere nummers zitten ze meestal aan de zijkant onderaan het frame van je zadel.

Toegevoegd na 6 minuten:
De antidiefstalchip zit vaak in het slot van de fiets, of in een buis van het frame