Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft er iemand ervaring met een zelfsmerende fietsenkettting? Schijnt (sinds kort) op de markt te zijn.

Ik ben fervent mountainbiker en ben daarom geïnteresseerd naar de mening/ervaring van mensen die een zgn zelfsmerende ketting gebruiken. Ik ben benieuwd af deze kettingen langer meegaan en of ze lang soepel blijven draaien.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Fietsen
569

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Meningen zat, google op "ervaring zelfsmerende ketting" maar ervaringen.......
Ik heb het gevraagd aan een kliekje professionele mountainbikers en ook daar meningen zat maar geen ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is het eerste wat ik er van hoor? als het bestaat kan het nooit goed zijn ,
zie je het al,gebeuren , zand ,slijk ed en dan nog wat olie de levensduur van je ketting moet zienderogen achteruit gaan .
als ze zo iets maken is het voor luie pier en moet het geld opbrengen , maar van nut zijnde heb ik mijn vragen .
Geloof me er is niets beter dan doe het zelf , er is een gezegde ( wat je zelf doet doe je meetal beter ) .
Ben zelf ook moutaibiker ; mijn gouden regel is afwassen ketting , ontvetten met mazout , goed afdrogen en terug invetten , op naar de volgende rid .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding