Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoeveel kost een nieuw voorwiel voor een fiets?

Doordat iemand aan mijn fiets heeft gezeten is mijn voorwiel krom, als hij draait zit er ergens een buiging in. Hij komt dan langs mijn remblokje en mijn wiel wiebelt. Aangezien sommige spaken ook krom zijn heb ik echt een nieuw voorwiel nodig. Hoe duur is een nieuw voorwiel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Afhankelijk van veel factoren. onderandere de grote van het wiel speelt hierbij een rol. Dynamo verwerkt in het wiel of er nog ouderwets naast.
2e hands moet een standaard wiel wel te vinden zijn vanaf 20 euro. Maar zoals aangegeven is dit van meerdere factoren afhankelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het slag in je wiel kan ook gerepareerd worden, inclusief de spaken die ze kunnen vervangen. Een tweedehands wiel heb je met een beetje geluk al voor 5 euro. Als je dan toch echt een nieuwe wilt, is bovenstaand antwoord van toepassing. Dus de maten en het merk van het wiel zijn van belang om een goed antwoord te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding