Hoe noemen die ''fietsen'' waar je zo op moet staan?

Je staat eigenlijk op de wielen en je moet naar voor leunen om te rijden. Ik denk dat ze elektrisch zijn, en meestal zijn ze zwart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
2.2K

Het beste antwoord

bedoel je een segway?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk dat je een Segway bedoelt, dit zijn niet echt fietsen, maar ze hebben wel 2 wielen, deze zijn elektrisch aangedreven
12 jaar geleden
Dat is een Segway.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een segway wat je bedoelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even ter aanvulling van de antwoorden boven mij:
je hebt ook een variant van de Toyota; de Winglet.
Deze heeft geen stuur maar word ook elektrisch aangedreven en je moet voorover leunen om te rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dat is meer een automatisch skateboard, je hebt nergens steun aan...
Dat is een Segway. Door je lichaamsgewicht naar voren te verplaatsen ga je vooruit, als je je lichaamsgewicht daarentegen naar achter verplaatst, ga je achteruit.

Ze zijn inderdaad meestal zwart, maar je hebt tegenwoordig verschillende varianten.. Niet iedereen wil hetzelfde :)

Elektrisch zijn ze ja, ze kunnen een max. Snelheid van:

20.1 km/h

Behalen(!).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kan ik nog aan toe voegen dat deze dingen NIET goedkoop zijn en je moet ze verzekeren.