Wat is een goede compacte fietspomp om mee te nemen onderweg op de fiets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen

Antwoorden (2)

Kijk hier eens rond, je vind er handpompjes maar ook een soort van lucht onder druk waarbij alleen maar de pomp op het ventiel hoeft te plaatsen. Ik pleit dus ook voor deze. Klein, licht en handzaam maar ook gemakkelijk.

http://www.zwerfkei.nl/fietsen-toebehoren/pompen?gclid=CNLO6_-AiawCFYaHDgodKgnj9w
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De cordo racer. Alu topper en niet duur. Is overigens ook een HD pomp