Is er een bevestigingsstuk op de fiets te monteren zodat je een rollator mee kunt nemen op de fiets?

Er zijn oudere mensen die niet meer zo goed te pas zijn. Daarom hebben ze een rollator om langere stukken mee te lopen. Maar als deze mensen een stuk aan het fietsen zijn, en tussendoor een stukje willen lopen. kan dat niet, omdat de rollator niet mee is. daarom vroeg ik me af, of er bevestigingsstukken bestaan voor op de fiets om een rollator mee te nemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
10.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er nog niet over gehoord,maar wat ik niet begrijp is;Hoe moet je dan je fiets vasthouden als je een stukje met je rollator wilt lopen of bedoel je ergens naar toe fietsen,je fiets op slot zetten en dan een stukje gaan lopen en als je er genoeg van hebt,weer naar je fiets terug lopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of in een cirkel lopen...

Antwoorden (3)

Dit is niet echt een antwoord, maar als ik je een tip mag geven: Ga aan het uitvinden! Er zijn ook hulpstukken waarmee je een kinderbuggy aan je fiets kan bevestigen.

Misschien kun je hier wel een mooie uitvinding mee doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn van die rollators die je in kunt klappen, misschien kan je dan een buggy beugel voor de fiets gebruiken ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij bestaan de meeste rollators gewoon uit een standaard formaat buizen toch? En bagagedragers van fietsen ook.

Ik zou gewoon naar een electronica of campeer winkel gaan, en kijken welke plastic klik componenten er allemaal zijn om buizen aan elkaar te bevestigen.

Kan me niet voorstellen dat je niet meer dan een paar euro kwijt bent voor een oplossing