Kan ik echt niet voor onder de E18 aan een krat voor op m'n fiets komen?

Ik heb net zoals heel veel mensen sinds kort zo'n voorrek op m'n fiets, waar ik ook graag een krat op zou willen vastmaken (lekker praktisch!). Nu verkopen ze die hier in m'n woonplaats Groningen wel, maar ik had gedacht ongeveer E10 eraan uit te geven en het kost overal rond de E20 - E25 euro! Ik heb het idee dat het toch veel goedkoper moet kunnen, of vergis ik me en zijn de maakkosten van zo'n krat (zo eentje van kunststof) echt zo hoog?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

Kijk eens bij een tuincentrum voor zo'n oud houten krat, ik heb ze gezien voor €5.95.
Een kunststof krat vindt je daar ook wel (klapkratje) voor weinig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb er een voor mijn zoon bij de Hema vandaan voor € 13,=
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Xenos kun je voor 5 euri een krat kopen en die met touw of weet ik het wat stevig aan je rek vastbinden :)
Werkt prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het bij Ferwerda in de Steenstilstraat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, gewoon bij het tuincentrum, en dan gewoon makkelijk met tyraps vastmaken. Je hebt vaak ook van die opvouwbare kratten van plastic. Ik weet niet of dat iets is wat je zoekt, maar het kan inderdaad veel goedkoper!