wat als je een kapotte band hebt bij een EL. fiets, dan moet je toch je aandrijving resetten of iets dergelijks

Ik heb gehoord dat als je het wiel uit je EL. fiets haalt ,om te plakken, dat je dan iets moet resetten of zoiets.
Ze zeggen ook wel dat je de fiets weg moet brengen klopt dat

Toegevoegd na 17 minuten:
en kun je zoiets ook zelf als je onderweg geen fietsenmaker is en je bent in het buitenland

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

Meestal werkt het nog wel een beetje, maar het is beter om er zo gauw mogelijk mee langs de fietsenmaker te gaan. Resetten is wel gauw gebeurt, dus misschien kan het even tussendoor.