ik wil graag een nieuwe fiets kopen maar ik weet niet waar

ik een mooie nieuwe fiets kan bestellen??????????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen

Antwoorden (10)

Santosbikes.nl heeft mooie fietsen.

Daar betaal je dan ook wel voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op bijna elk treinstation van Nederland zit wel een fietsenwinkel, ik ga daar altijd naar toe voor een nieuwe fiets te kopen. Goede service en veel keuze :)
13 jaar geleden
Hier koop je een goeie fiets en goedkoop.

http://www.matrabike.nl/?gclid=COO-4-j6waYCFQaGDgodayf4GQ
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fietsenwinkel
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere behoorlijke stad of dorp heeft wel een fietsenzaak
Kun je rustig een proefrondje fietsen voor jr tot aankoop overgaat.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je de goede maat laten aanmeten en dergelijke!
Ik heb vorige maand voor m'n zoontje die 10 is geworden een fiets bij www.fietsen-verkoop.nl besteld. Ik was best zenuwachtig of hij op tijd kwam want ik was al laat met bestellen, hij was op Zaterdag jarig en woensdag bestelde ik, gelukkig werd hij vrijdags bij me thuis afgeleverd.
Maar je kunt ook natuurlijk als je meer tijd hebt bij een fietsenwinkel kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf zou ik gaan voor een goede fietsenmaker; iemand die houdt van zijn vak en je zonder mopperen een paar losse fietslampjes voor je antieke radio verkoopt.
Van zo'n fietsenmaker heb je nog lang plezier als je er een fiets koopt, maar ook als je een 2e hands laat oppimpen zoals Femmeke voorstelt.
Heb zelf ook zo'n prachtige Gazelle damesfiets met dubbele frame-boogjes opgepimpt met hulp van een toffe fietsenmaker :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn behalve fietsenwinkels ook nog wel grote warenhuizen of zelfbedienings groothandels die fietsen verkopen. Ik zou het in ieder geval niet bij de bakker of de slager proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk kun je via het internet hele mooie fietsen kopen.
De andere beantwoorders hebben al verschillende tips gegeven.
Maar bestellen via internet betekent dat je heel goed moet weten wat je wil hebben. Daar begint het mee.
Goede merkspullen op fietsgebied worden zeker aangeboden via het internet, maar vinden veelal nog hun weg via de fietsendetailhandel.
Dus... ik zou eerst voor mezelf uitzoeken wat je eigenlijk wilt hebben, wat voor soort fiets, en voor welk doel.
Dan kun je eventueel overwegen via het internet te bestellen of via de, servicevriendelijke, fietsenmaker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste vlinder16,

Wat voor fiets wil je?
Kijk eens op www.12gotrading.nl Dit internetbedrijf heeft zeer veel keus. Google anders eens met de zoekwoorden, fiets via internet kopen, of zo.
Je moet wel weten wat voor een fiets je wilt.