Is er een goede navigatie voor de brommer?

Google maps heeft geen navigatie voor de brommer.

HeerVoldemort
2 maanden geleden
Ik rijd op een Speed Pedelec dus ik moet ook op de brom/fietspaden. Ik gebruik de fiets routes van maps wat eigenlijk prima gaat het enige wat niet klopt is de aankomsttijd. Maar voor de routes werkt het wel.
Nieuwsgierig43
2 maanden geleden
Maar met een brommer heb je een geel kenteken en mag je dus soms ook op de weg. Dat geld voor een speed pedelec niet toch?
HeerVoldemort
2 maanden geleden
Jazeker wel. De speed pedelec heeft ook een gele kentekenplaat en heeft dezelfde regels als een bromfiets. Al zijn er een paar gemeenten in Nederland waar je met een speed pedelec een ontheffing kunt aanvragen en dan op de fietspaden mag rijden.
HeerVoldemort
2 maanden geleden
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/voertuigen-op-de-weg/bromfiets/speed-pedelec#:~:text=Een%20speedpedelec%20heet%20ook%20wel,worden%20ze%20als%20bromfiets%20beschouwd. Super vervelend voor de bestuurders van de speed pedelec dat heel veel weggebruikers niet weten dat dit voertuig als bromfiets gerekend wordt. Ik kies er zelf regelmatig voor om met aangepaste snelheid op het fietspad te rijden, want automobilisten worden echt aggressief als ze "een fietser" op de rijbaan zien rijden. Ze hebben totaal niet in de gaten dat het een speed pedelec is en halen de raarste fratsen uit om "die k*t fietser" eens een lesje te leren. En nog eens de helft heeft nog nooit van een speed pedelec gehoord.

Geef als eerste antwoord