Scooter start slecht/stottert bij andere cdi, kan ik dit zelf verhelpen?

Goedenavond,

Ik heb een AGM Retro in aug vorig jaar 2e hands aangeschaft. Bij deze scooter zat een standaard onbegrensde cdi.
Ik hoef zelf niet zo hard te rijden en vind de kans op een WOK en een dikke boete te groot dus wil hem graag minder hard laten lopen.
Echter heb ik nu al 4 verschillende CDI’s geprobeerd en van alle 4 gaat hij slecht lopen bij vol gas en start hij slecht bij nat weer.
Is er iets wat ik zelf kan doen of moet ik hem langs de garage brengen?

Dank jullie wel alvast.

een jaar geleden
1.8K
jc54
een jaar geleden
Het blijkt dus dat je niet voldoende middelen en/of kennis bezit om e.e.a. op te lossen. Ga er dus mee naar een garage, waar ze de middelen en de kennis wél hebben.

Geef als eerste antwoord