Welke benzinepomp verkoopt nog brommix in rijswijk, wateringen (westland) of den haag?

Welke benzinepomp verkoopt nog brommix in rijswijk, wateringen (westland) of den haag? Ben al bij meerdere geweest en kan het niet vinden. en nee, ik wil niet zelf mengen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Heyy een vraag steller in de buurt!!

Je hebt een bp in kwinsheul( gewoon de lange weg volgen uit wateringen langs de molen) net voor de maserati zaak die bp verkoopt brommix

En (volgens mij) is het leyweg tegenover de rooie scooters (scooterzaak) naast muldersport daar zit ook een bp/shell die brommix verkoopt verder weet ik het helaas niet. Maar ik hoop je zo op weg te hebben geholpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij de bezine pomp bij de escamplaan naast de mcdonalds!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Bp pomp langs de Prinses Beatrixlaan ter hoogte van De Boogaard.