Zit er op een piaggio si van 1994 een reservetank?

Ik heb een piaggio si uit 1994 gekocht en nu ben ik benieuwd of daar ook een reserve tank op zit en hoeveel liter er in een tankje gaat

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Er zit geen reserve tank op een Piaggio Si.. er zit echter wel een reserve stand op het benzine kraantje van een halve liter...dit betekend dat het benzine kraantje 3 standen heeft.
1- Dicht
2- Normale open stand
3- Reserve stand
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dank je. Stel de tank is leeg dan zet je hem op de reservestand of springt ie daar automatisch op?