Is het mogelijk om de kleur van mijn scooter te veranderen?

Wat als ik bijvoorbeeld een witte Piaggio Fly heb, is het mogelijk om de kleur te veranderen door middel van spuiten etc. en is het schadelijk voor de scooter?
Ik heb een bijlage toegevoegd het is wel een scooter uit 2016.
Ik wil wel zoiets hebben, maar nergens zie ik een plek die met deze kleur verkoopt.
Ik vraag me nu af was dit gewoon in die tijd beschikbaar en nu niet meer of is het later aangepast?

Picture for question
4.8K

Antwoorden (1)

Je moet wel de kappen eraf halen, dan kun je de kappen prima spuiten.
5 jaar geleden
Mahhie123
5 jaar geleden
Hoeveel zou zoiets kosten als je zelf zou doen en als je het iemand laat doen
popeye
5 jaar geleden
Geen idee. Maar de kappen moet er sowieso af en dan kan kunnen de kappen prima gespoten worden. Ik zou geen rotzooi spuibussen bij de action halen maar gewoon kwaliteit verf. Ga eens langs een scooter winkel en vraag het daar eens even na.