Waar kan ik een lafstift voor mijn Vespa kopen?

Er zitten een paar kleine krasjes op m'n onlangs aangeschafte Vespa LX 50 (2010), metallic zwart. Alleen kan ik nergens een lakstift hiervoor vinden. Iemand die me kan helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Met een goede (dus niet een van de Gamma) poetsmachine krijg je ze er ook uit. Ga eens langs een autopoetsbedrijf. Lakken met een stift wordt zelden mooier.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet je dit zeker? En welke kosten zitten hier aan verbonden?

Antwoorden (2)

Weet je de kleurcode van je vespa

Bij heel veel winkels voor automaterialen verkopen ze lakstiften op kleurcode. Als jou kleur er niet bij zit kunnen ze deze apart bestellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit kun je gewoon kopen (of laten bestellen) bij je regulieren Brom- of Scooter handelaar. Deze gebruiken ze zelf ook.
Misschien, op één of twee euro na voor een lakstift niet de goedkoopste oplossing maar je weet dan wel zeker dat je de juiste kleur hebt.