hoe hoog is de boete als je een scooter klasse a hebt die 45 per uur gaat? en zijn er nog andere gevolgen zoals takenstraf eraan verbonden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meer uitleg? Je bedoeld een snorscooter? Die zetten ze op de rollerbank en aan de hand van de aantal km te hard krijg je een boete. De km teller geeft altijd meer aan als de rollerbank.

Antwoorden (2)

OVERSCHRIJDING VAN DE MAX. CONSTRUCTIESNELHEID VAN 25 KM/H:

t/m 10 km/u: €60
11 t/m 15 km/u: €90
Meer dan 16 km/u: €210
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meer dan 20 km te hard kunnen ze je papieren in beslag nemen. Krijg je pas terug als hij weer in originele staat is plus boeten