wat is de minimum leeftijd dirtbike?

wat is de minimum leeftijd om op een dirtbike te rijden? en hoe hard mag een dirtbike? en hoe hard mag een dirtbike?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
12.6K
Erna55
6 jaar geleden
Dat hangt af van de soort dirtbike. :'
https://www.startpagina.nl/v/vervoer/motorfietsen/vraag/591399/rijbewijs-dirtbike

Antwoorden (1)

Met een dirtbike mag je niet de openbare weg op. Mede daarom is er geen minimum leeftijd aan verbonden. Er zijn al dirtbikes die geschikt zijn voor kinderen van vier jaar. De maximum snelheid daarvan is vijfenveertig kilometer per uur.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Normaal mag je wel op de weg ermee maar je moet een nummer plaat hebben, gekeurt, achteruitkijkspigels en een verzekering hebben