Mijn Peugeot kosbee 4 takt start wel, maar blijft daarna staan. Hoe los ik dit op?

Ik heb een peugeot kosbee 4 takt 10869 km de teller en ik start hem en wil er mee weg gaan blijft staan. Nieuwe bougie gestoken nieuwe variokit standaard kisbee nieuwe spruitsstuk. Carburateur uitgekuist.

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Als de motor loopt maar je kunt niet wegrijden, dan lijkt mij dat duidelijk in de aandrijving te zitten.
een jaar geleden