hoe heet deze scooter?

ik zou graag deze scooter willen halen maar ik weet niet wat voor merk het is, dus als een van jullie dat zouden weten zal het fijn zijn.

Toegevoegd na 2 uur:
Het merk is Piaggio

Picture for question
Amadea
7 jaar geleden
Dat kun je toch vragen aan de persoon die er de eigenaar van is?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Amadea Wie zegt dat de vrager de eigenaar kent?
limonadesiroop2016
7 jaar geleden
Dat is een foto die ik ook een keer doorgestuurd heb gekregen maar ik ken de eigenaar niet
ronron1212
7 jaar geleden
Ga naar een winkel en ga eens kijken
limonadesiroop2016
7 jaar geleden
Ik heb de naam al gevonden
Het is de Piaggio Typhoon.
Alvast bedankt voor alle reacties!

Het beste antwoord

Dat is een Piaggio Typhoon.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vespa dus.......
Bordensteker
7 jaar geleden
Het sinds 1884 bestaande industrieconcern Piaggio heeft al vanaf haar eerste scooters in 1946 als merknaam “Vespa” (‘wesp’) gebruikt. Niet omdat-ie kan steken of zelfs daarna dood neervalt, maar omdat het zeker destijds een opzienbarend vinnig vervoermiddel was, waar pit in zit! De fabriek maakte al jaren o.a. railvoertuigen en vliegtuigen, maar zocht een frisse nieuwe aansprekende naam voor het nieuwe product, en het product met die naam sloeg zo goed aan dat ze de naam zijn blijven gebruiken. (“The Piaggio brand started out in 1884 and survived (barely) two World Wars while building rail machinery and aircraft. In an effort to provide affordable transportation for post-WWII Italy, the factory launched the iconic Vespa scooter line in 1946. That model fueled the success of the company, which now operates in over 50 countries worldwide. Piaggio literally wrote the book on scooters, and they add another chapter with the 2015 Typhoon 125.”)
http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/piaggio/2015-piaggio-typhoon-125-ar168797.html#main Dus een door Piaggio geconstrueerde scooter model Typhoon heet inderdaad internationaal gezien een Vespa Typhoon.
(Wat niet wegneemt dat er redenen zouden kunnen zijn waarom er in sommige landen eventueel toch Piaggio op kan staan.)