ik heb een vraag ik ben 1.95 en heb een piaggio zip op het oog en ik vroeg me af of ik daar op pas en ook met iemand achter op ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Alleen wel, maar je passagier zal dan op het bagagerek plaats moeten nemen.
paulus811
7 jaar geleden
Ik zou eerder voor een piaggio fly gaan. Fijne scooter!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Overigens zou ik, gezien je lengte, kiezen voor een 16 inch wielmaat, met die 10"-wielmaat van de Zip kan je elk half jaar naar de bandenboer...!

Antwoorden (2)

Een zip is echt te klein voor jou, zeker met iemand erbij achterop. Ik ben zelf 1.85 en vond een zip al te klein voor mij alleen. Heb een piaggio New fly genomen en dat is zeker de moeite waard ook al koste die iets meer. Kan je lekker ruim op zitten en iemand achterop nemen is nooit een probleem.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een Piaggio Zip is een kleinere scooter en daar ben je echt te lang voor, zelfs zonder iemand achterop.