Waarom valt mijn scooter uit zijn toeren als hij warm is?

zit met een probleem ik heb mijn scooter af laten stellen bij de dealer
zit een metrakit terugloopuitlaat op
hij heeft er 4 gram rollen ingedaan en een malossi gele drukveer
hij trekt nu lekker op maar als hij warm is valt die meteen uit zijn toeren en gaat hij vanaf 30 op het gemakje naar zijn top 65
gewoon originele cilinder alleen een terugloop uitlaat
kan iemand mij helpen

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je scooter uit zijn toeren valt als hij warm is, kan dit komen door een verstopping van de luchtfilter. Controleer de luchtfilter en vervang deze indien nodig. Ook kan het komen door een defecte carburateur of een defecte luchtsensor. Controleer deze onderdelen en vervang deze indien nodig.
Bronnen:
6 maanden geleden