Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb morgen mijn theorie examen en ik ben erg zenuwachtig, vooral door de hoeveelheid fouten bij de oefen toetsen. ( AM brommer) Wie kan me helpen??

Ik had elke keer rond de 14-18 fouten, en ik ben echt bang dat ik het niet ga halen ...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem
Niet gehaald met 13 fouten xd, maja de volgende x gaat hopelijk beter en dankje jihannneeeeee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Succes nog voor de volgende keer! :) (Kwam hier via een andere vraag op terecht.)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Juist omdat je bang bent dat je het niet gaat halen, ga je het niet halen.

Kijk niet naar je gemiddelde aantal fouten van de vorige keren omdat dat nu totaal niet meer relevant is.

Ga erheen, haal eens -extra- een keer diep adem en laat het allemaal maar over je heen komen.
Eerste ingeving is vaak de beste keus

Tegenvallende resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst :D

Veel plezier met je behaalde certificaat morgen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed

Andere antwoorden (3)

Als het niet lukt vanwege de zenuwen dan zou je Valdispert kunnen gebruiken. Dat is een homeopathisch middel voor innerlijke rust. Verkrijgbaar bij de drogist.
Verder is een goede voorbereiding natuurlijk belangrijk. Oefentoetsen maken en kijken welke fouten je maakt en die theorie nog eens goed bekijken.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
chill !

Ik kon afkijken, dus met beetje geluk zit je langs iemand die heel goed geleerd heeft en kijk je daar paar vraagjes bij af.

Succes ! hahaha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga er maar van uit dat je dat lichtelijk? sarcastisch bedoelde?
Wanneer je de theorie goed hebt geoefend, gaat het vast lukken. Ik had ook telkens te veel fouten voor mijn autorijbewijs. Echter heb ik m'n theorie-examen in één keer behaald. Alvast succes voor morgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding