De politie houdt een marge aan van 5 km per uur. Als de snorfiets dus harder gaat dan 30 km per uur, dan kun je een bekeuring verwachten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is niet wat het openbaar ministerie als richtlijn heeft uitgevaardigd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou de gok toch maar niet nemen harder te kunnen. Wel bedankt voor het motiveren van de min, dat stel ik op prijs.
Een gemeten constructiesnelheid 25 + 4 km is de bekeurgrens,
maar de meting heeft ook nog een foutmarge, daarom moet de meetwaarde met het maximum van 5 km/u of 10% van de meetwaarde worden verminderd.

Volgens de richtlijnen van het OM zouden ze dus pas bekeuren als de gemeten snelheid hoger is dan 34 km/u.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt