De premie is afhankelijk van het bouwjaar, het aantal km dat men denkt er per jaar mee te rijden .
Er wordt wel naar leeftijd gevraagd en naar de postcode.
Voor een brommer oldtimer geldt dat deze ouder dan 25 jaar moet zijn.
Bij meer dan 4000 km kan men soms niet terecht bij sommige maatschappijen.
Bij een compleet pakket (WA verzekering + aanvullendeverzekering Rechtshulp)+ opzittendeverzekering = ongevallenverzekering ) komt de premie voor een Sparta Sport brommer Oldtimer op een totaalbedrag tussen de € 7,-- en € 10,-- per maand.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

7 maanden geleden