Hoe kan je twee kinderen van 2 en 5 jaar vervoeren met een brommer?

Liefst een Tomos. Wil graag mijn auto kwijt maar heb wel een alternatief nodig. Zijn er speciale brommerzitjes of brommers?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (4)

Niet tegelijk. Wel zijn er speciale zitjes voor scooters tegenwoordig. Voor een Tomos zal dat er ook ongetwijfeld zijn. Rij even langs een tweewieler speciaalzaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vraag me af of je 2 kinderen op je scooter mag nemen
maar misschien heb je hier wat aan ?
Denk toch echt goed na over je auto weg doen
misschien is greenwheels een hele goeie optie ???
weet niet of dat voor jouw stad dorp en optie is ?

maar denk echt na
Want 2 kids op de brommer lijkt me echt gevaarlijk bovendien ze groeien ook nog en dus moet je regelmatig van zitje veranderen ??
12 jaar geleden
Je mag maar met max 2 mensen op een brommerp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met 2 kinderen + bestuurder mag zoiezo niet op een scooter maar ,
mijn scooter ( piaggio zip ) ik weet dat je daar kinderzitjes voor hebt waarbij ze ook met een riempje vast zitten dus je hebt ze wel , voor een tomos weet ik het niet maar ze zullen er wel zijn