Waar zit het groot licht op Malaguti phantom f12r?

Ik heb een malaguti phantom f12r gekocht alleen kan ik het knopje voor het grote licht niet vinden. Wel zit er in het dashboard een lampje voor het grote licht. Als het dus zou branden.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Boven de richtingaanwijzer een blauwe wipschakelaar, op dezelfde plek als bij zo'n beetje elke andere scooter/motor, waarmee je tussen dimlicht en grootlicht kunt schakelen.

Merk op dat je natuurlijk ook aan de rechterkant, boven de gele claxonknop, een grijze schuifschakelaar hebt die helemaal naar links moet staan voordat de koplamp gaat werken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Grijze schuifknop (A) bij de gashendel geheel naar links schuiven om de koplamp aan te zetten. Blauwe knop (4) linkerhand naar boven drukken om grootlicht te kiezen.

Zit die linker blauwe knop er niet op, dan heb je geen grootlicht bij jouw model (ook al zit er een lampje in je (standaard) dashboard).

(Zie bron, zoek naar Fernlicht)