Ik heb een bromfietsrijbewijs, mag ik nu een brommobiel besturen ?

Ik heb een (AM) rijbewijs. mag ik hiermee een brommobiel besturen of niet ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Onderstaand bericht komt van de site van rijksoverheid, zoals je dus kan lezen mag je met AM een brommobiel besturen. voor een MMBS heb je een T rijbewijs nodig sinds kort.

Welk rijbewijs heb ik nodig om op een brommer, scooter, snorfiets of brommobiel te rijden?
U heeft een bromfietsrijbewijs nodig om op een bromfiets, snorfiets of brommobiel te mogen rijden. Heeft u een autorijbewijs (categorie B) of motorrijbewijs (categorie A)? Dan krijgt u het bromfietsrijbewijs automatisch bijgeschreven op uw rijbewijs.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik hoor ook wel eens iets over een AM4 rijbewijs wat houd dit dan precies in ?