hoe de uitlaat van Vespa afhalen?

Ik wil de uitlaat van mijn Vespa LX50 2010 eraf halen, maar der zit een zilver ringentje die er ook af moet. Alleen ik zou niet weten hoe.

Wie kan me helpen?

Zie bijlage.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Schroevendraaier er tussen en open wippen !

Dit zijn speciale veer klemmen die normaal gesproken met een tang dichtgeknepen wordt

Als je de schroevendraaier tussen dat bultje in stopt gaat hij open en kan je hem hergebruiken

Maar meestal,zeker als je het nog nooit gedaan hebt,gaat de ring kapot
En zal je gewoon een slangklem kunnen monteren inplaats van deze ring