Waar kan ik dingen kwijt op mijn derbi senda 2018?

Hallo, ik heb een derbi senda van 2018 alleen ik wil er graag spullen op kwijt, ik weet niet zeker of er een koffer op past of dat er een andere manier is om spullen zoals papieren en verzekering shit in te doen. Als iemand weet hoe ik hier spullen op kan vervoeren (behalve een rugzak natuurlijk) heb je een foto/link van product? Dankjewel!!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat is een crossmotor daar kan je niet op kwijt wordt een rugzak die je zal moeten dragen om zaken te vervoeren.