scooter start niet meer, wat kan het nog zijn?

ik heb al 10 jaar mijn scooter in bezit, de laatste tijd startte hij al minder elektrisch maar kicken wou wel. Heb twee weken geleden de accu vervangen en nieuwe bougie geplaatst, elektrisch wou hij alsnog niet. Maar nu wilt hij helemaal niet meer aan, wat kan het nog zijn?

Toegevoegd na 22 seconden:
als ik kick dan tikt hij wel van binnen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

carburateur misschien eens schoonmaken
en kijken of je bougie vonkt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het lijkt het meest op slijtage van zuiger/cilinderset
Als hij met de kickstarter wel aan te krijgen is zal het de krukas zijn.