Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn minibike staat 1 half jaar stil heb er benzine in gedaan alleen hij start niet hoe krijg ik hem weer aan de praat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andere bougie erin kan helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben niet 100% zeker dus daarom als reactie.
De meest logische verklaring lijkt mij dat de accu is leeggelopen..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Leegheid die tank. De olie in de benzine die erin zit (neem aan dat je dat hebt moeten mengen) is gedaald en zit dus onderin, hierdoor komt er geen benzine in de caburateur. Wat je kan doen is bugie eruit en pure benzine erin. Kijken of dat lukt, anders benzine eruit en verversen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
carburateur reinigen
sproeier verstopt waarschijnlijk?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de praat !krijg je m niet ,maar rijdend moet toch lukken .haal met de juiste sleutel de bougie er uit .dan met staal borstel of oud nagel vijltje ,voorzichtig schoon maken ,en een tikje opschuren .kijk of de benzine doorloopt geen vuil in vlotter ,sproeier carburateur ,of in tank ,kraantje open en starten maar !niet te lang met choke aan .max 10x dan choke in ff wachten en weer starten zonder choke ,en dan vroom karre maar .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding