Hoe kan je een tweede helm vervoeren op je scooter?

Ik heb voor mijn scooter ook een helm voor als er iemand meerijdt, maar hij past niet in me buddy. Heeft iemand nog andere manieren om een tweede helm mee te nemen op de scooter? Hoor deze dan graag!

Met vriendelijke groet,

Rick

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

helmrugtas
bagagenetje

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor twee weken vakantiespullen inclusief tentje krijg ik op en aan mijn motor, dan zal een extra helm op een scooter ook wel lukken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tussen je benen vervoeren, of het bandje van je helm in de buddy stoppen waardoor je helm eraan blijft hangen.