wat kost een snorfiets verzekering?

voor iemand van 16 jaar,en dus net een rijbewijs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt oa. af van de soort verzekering (WA of WA+ ), wel /geen eigen risico etc. Op Internet staan voldoende rekenhulpen van aanbieders, bijv. deze:
http://www.degoedkoopstebromfietsverzekeringspolis.nl/snorfiets-verzekering.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is moeilijk te zeggen want het heeft ook te maken met waar je woont.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
noord brabant
eindhoven

Het beste antwoord

bij unive gekeken
voor een snorfiets uit 2008
waarde 1300,-
alleen WA + rechtsbijstand
gistere 16 jaar geworden

ben je 13,55 euro/maand kwijt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

alleen de wa verzekering (wettelijk aansprakelijkheid) is dus voor als je mensen aanrijd of er gebeuren ongeluken is 2 euro per maand, verder heb je ook wa+casco en zo...