Kan de overheid of politie opdracht geven om tweets te verwijderen?

Het valt mij op dat er geen tweets te vinden zijn van schooljeugd of werkenden met scooters die elkaar of een ander willen inseinen als er een scooter controle plaatsvind in een bepaalde plaats. Naast whatsapp is Twitter toch het medium! Kan het zo zijn dat deze op last van justitie worden verwijderd van Twitter?

Toegevoegd na 2 minuten:
De enige vindbare tweets zijn van nieuws websites en politie gerelateerde personen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee dat kunnen ze niet 1 2 3 regelen.
Anders zou dat ook wel met snelheidscontroles gebeuren