als verder niemand aanspraak kan maken op die brommer (erfenis) dan kan dat
10 jaar geleden
Dat kan je gewoon doen als je het overschrijvingsbewijs (deel 3) hebt. Daarmee kan je samen met de koper naar het postkantoor om de brommer op zijn/haar naam te laten overschrijven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Allereerst gecondoleerd.

Dat is inderdaad mogelijk wanneer je in bezit bent van het overschrijvingsbewijs. Wanneer deze zoek is kan je contact opnemen met de RDW en als erfgenaam, een nieuw overschrijvingsbewijs aanvragen. Hiervoor moet je uiteraard bewijzen dat je directe familie of de erfgenaam bent, alsmede (sorry hiervoor) dat je vader daadwerkelijk overleden is.