Scooter theorie leren hoe doe je dat?

Over 10 dagen heb ik mijn scooter theorie examen, in het Duits en dat is vrij moeilijk. Ik heb nu steeds een score rond de 13 maar moet er 7 hebben. Ik heb nog maar 10 dagen de tijd en ik wil wel slagen.

Ik krijg van die vragenbogen mee waar 20 vragen op staan die kan ik leren, maar ik heb ze allemaal al gedaan. Wie kan me a.u.b helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Minder op internet rondhangen (en zeker geen dubbele vragen stellen)
Studeren: theorieboek op tafel, oefenexamens maken en dan je fouten ***begrijpen*** vanuit het theorieboek.
Studeren kost nu eenmaal inspanning.