Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik heb zelf een Derbi, en ik heb op mijn bromfiets een electrisch schok apparaatje geeinstalleerd. Deze zorgt ervoor dat je Bromfiets onder stroom staat als hij op het stuurslot staat. Als je een schok krijgt is het net zo hard als een weiland hek aanraken, dus even schrikken haha.

Werkt goed! Alleen moet je het greepje van je sleutel van rubber voorzien, anders krijg je zelf een schok.

Zoek iemand die handig is met dit soort dingen die kan vast wel zoiets voor je maken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er bestaan de gekende brommer sloten. Gebruik die en installeer ook een stil of onopvallend alarm. Voor de rest moet je zien dat je verzekert bent en alle nodige papieren thuis hebt liggen in geval hij gestolen wordt. De plaats waar je parkeert kan al veel zeggen, bijvoorbeeld aan een station, markt of discotheek heb je een hogere diefstallen kans. Meer kan je eigenlijk niet doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding