Ik heb zelf een Derbi, en ik heb op mijn bromfiets een electrisch schok apparaatje geeinstalleerd. Deze zorgt ervoor dat je Bromfiets onder stroom staat als hij op het stuurslot staat. Als je een schok krijgt is het net zo hard als een weiland hek aanraken, dus even schrikken haha.

Werkt goed! Alleen moet je het greepje van je sleutel van rubber voorzien, anders krijg je zelf een schok.

Zoek iemand die handig is met dit soort dingen die kan vast wel zoiets voor je maken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er bestaan de gekende brommer sloten. Gebruik die en installeer ook een stil of onopvallend alarm. Voor de rest moet je zien dat je verzekert bent en alle nodige papieren thuis hebt liggen in geval hij gestolen wordt. De plaats waar je parkeert kan al veel zeggen, bijvoorbeeld aan een station, markt of discotheek heb je een hogere diefstallen kans. Meer kan je eigenlijk niet doen.