Wat kost een scooter in mijn geval per maand?

Even los van de aanschaf en het rijbewijs (krijg ik toch bij b).
Wat kost een scooter mij per maand ( schakel, mocht dit uitmaken), onderhoud kan ik zelf plegen en benzine is voor dit plaatje even onrelevant, dit krijg ik namelijk vergoed.
Het gaat dus vooral om de vaste lasten en de verzekering, wa is voor mij in dit geval afdoende, bij mij staat i dan binnen en op mijn stageplek staat hij bewaakt.
En is er ook nog zoiets als wegenbelasting voor een scooter?
Ik denk na over deze optie aangezien ik tegen die tijd wel een rijbewijs b heb maar nog geen 18 ben 2todrive.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
onrelevant = irrelevant ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach, als dat mijn enige fout is, ben ik toch niet zo heel erg dyslectisch

Antwoorden (1)

Benzine laten we vervallen dus oké. Wa verzekering bromfiets kost in de richting van 10 euro per maand, wegenbelasting zit niet op een brommer. Verdere kosten zijn dan nog benzine en onderhoud..

Verschil tussen schakel en slipscooters kan zijn dat schakelbrommers iets meer onderhoud vergen