een helm is sowieso wettelijk verplicht en als je echt aan motorcross doet is het heel verstandig om dan een speciaal pak aan te doen en als je aan wedstrijden mee doet zal dat ook verplicht zijn om je goed te beschermen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Speciale kleding op de normale weg is niet verplicht. Er wordt wel aangeraden altijd lange broek en jas/vest aan te doen, maar als jij in de zomer een korte broek en een hempje aan wilt doen, ben je niet strafbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
idd, maar als je onderuit gaat wel beschadigd..........
Op de openbare weg ben je verplicht op met een bromfiets, Dus 45km/pu een helm te dragen.
Deze helm moet goedgekeurd zijn en vast zitten.

Beschermende kleding is niet per wet verplicht, maar wel verstandig.