Ik heb een Santini San Remo scooter en het knipperlicht hangt los. Ook de chrome plaat van de voorlamp. Met welke lijm kan ik dit het beste lijmen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Met een goede 2 componenten lijm moet het e.e.a. wel vast te lijmen zijn.
Voor je richtingaanwijzer zou je eventueel ter versteviging ook een glasvezelmatje kunnen gebruiken.

Voor wat het Chroomwerk betreft kan je ( mits kunstof ) ook wel de goedkope ca lijm gebruiken van de action.
Anders ook een dun laagje 2k lijm aanbrengen.