Wat is de reikwijdte van een Peugeot Metal X?

Peugeot Model Metal-X 50 MP
Year 2005
Engine: Single Cylinder 2-Stroke
Displacement CC 49.00
Type Scooter
Displacement Cubic Inches: 3.00
Front Suspension Upside down hydraulic fork
Rear Suspension Combined gas & hydraulic
Engine and Components
Engine Single Cylinder 2-Stroke Cubic Centimeters 49
Cubic Inches: 3 Bore and Stroke 40mm x 39.1mm
Oil System: 1.3 quarts
Wheels and Tires
Front Tire Tubeless 120/90-10
Rear Tire Tubeless 130/90-10
Weights and Measures
Dry Weight KG: 88.00
Fuel Capacity Litre: 5.70
__________________________________________

Weet iemand hier hoever dat die gaat vooraleer dat je terug moet tanken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat hangt puur van het gebruik af. Rijd je constant half vol gas? Is het vaak winderig? Neem je bagage mee? Of laat je hem altijd aan staan terwijl je je brood koopt bij de bakker?

Ik zou zeggen test het gemiddelde gebruik zelf uit door met 1 volle tank te doen wat je normaal doet. Houd de kilometerstand in de gaten en je tank natuurlijk, zodat je niet in the middle of nowhere zonder brandstof komt te zitten. Als je tank op reserf is (voor de zekerheid) kun je zien aan de kilometerstand hoe lang "jij" gemiddeld met een tank doet ;)