Hoe heet zo'n plastic ding (meestal rood) waarmee je er voor zorgt dat de benzine er niet naast gaat?

Ik wil graag een mini jerrycan benzine voor in me scooter maar daarvan is de opening niet erg groot. Dus mijn vraag. Hoe heet zo'n ding die je daarin doet zodat je niet lekt? En waar zou ik die kunnen kopen voor weinig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
trechters zijn er echt in alle kleuren;)

Het beste antwoord

Een trechter, kopen kun je die bij Blokker, Marskramer, Hema, Action enz ze zijn nergens duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

precies een trechter, in geval van nood hebben ze bij de benzinepomp een kartonnen trechter die ze gratis geven als je olie koopt en die is ook een paar keer goed te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een trechter maar een plastic waterflesje waarvan de bodem afgesneden is kan u net zo goed gebruiken en is gratis.